
L'ascensor de FGC a La Floresta torna a funcionar després d'anys d'inactivitat
L'ascensor de l'estació de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) a La Floresta ha estat reparat i ja està operatiu, posant fi a un llarg període d'inactivitat que afectava els usuaris.
