
Cotxe cau a la via de la R4 a Sabadell: Interrompuda la circulació entre Sabadell i Barberà
La circulació de trens a la línia R4 de Rodalies ha estat interrompuda aquest dimecres entre Sabadell i Barberà del Vallès per la caiguda d'un vehicle a les vies. Els Bombers de la Generalitat han intervingut en l'incident.
